Onsdag 7 April

Halloj!
Idag har vädret verkligen varit piss, åhh vad deprimernade det är kan inte solen ta och komma fram igen!!

Idag har jag häng med min kusin!(: Hon kom hit ett tag och vi gjorde lunch och kollade på filmen My sisters keeper som är så bra. sen gick vi ut en vända med Messi och sen hängde vi hos henne ett tag!(: Hon ska ha bebis om en månad ungefär, åhh man blir så sugen själv men jag väntar gärna några år!

Ikväll har jag dragit med Joel ut på en promenad, man kan ju inte sitta inne hela tiden även fast vädret är kasst, blev även en sväng till Kvantum också i samma veva.

SOMMAR SOMMAR SOMMAR!
Jag och Amanda förra sommaren en kväll på storsand


Nu ska jag kika lite på Hockeyn, pusss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0