Onsdag 13 April

Tjabba!
Idag var det strålande sol ute så jag cyklade till jobbet, kände mig riktigt hurtig!(: Svängde förbi Sub innan jobbet och köpte med mig en macka till lunchen. Jobbade 12-18:15, Inte alls så mycket folk men alla var väl ute och glassade i solen. Imorgon släpps Conscious Collection och det är redan stort tryck på alla plagg, och NEJ vi har inte dom där förbannade virkade shortsen som alla vill ha! Så då har jag fått det sagt(:

Är sugen på toppen högst upp till vänster, snyggt med dragkedja där bak!


Pics: shoppingandfashion.se

Nu ska jag kika lite tv, pusss!

Kommentarer
Postat av: jenny

Men gud sa snygga grejer ni far in!! :) Harligt med sommarklader! :D Har vill man ju helst bara ga runt i bikini hela dagarna fast pa kvallen blir de "kallt" sa att det till och med ar skont med langbyxor for en frusen stjal som jag!

2011-04-14 @ 11:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0