Fredag 8 April

Tjabba!
Idag har jag haft en heldag med mamma på stan!(: Vi började med att äta buffé på Waldorf med pappa, jag vet inte riktigt men deras buffe är inte på topp. Sen gick jag och mamma några timmar på stan, mamma köpte babykläder för 600 till min kusin som fått barn. Själv köpte jag bara en jättecool tröja åt bebisen:P Mamma tyckte även att jag inte kunde gå med sådär slitna skor så jag fick ett par nya vita Convers, fast jag köpte låga den här gången för det kan vara skönt att ha till sommaren(:

Sen på eftermiddagen kom Joels mamma och pappa och hämtade upp mig och så åkte vi vidare och hämtade Joel på jobbet, sen handlade vi och hann även med att äta middag på Max också!(: Efter det åkte vi till Joels bror och hälsade på och fick se bilder från deras resa till New York, nog blir jag lite sugen att åka dit igen men det blir någon gång sen i framtiden.

Haha erkänn cool tröja, kommer passa lilla Algot perfekt!


Mina nya älsklingar, undra hur länge dom kommer vara sådär vita, typ en vecka kanske!


Nu ska jag göra mig klar för en kväll i biomörkret med Amanda, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0