Fredag 15 April

Tjabba!
Idag har jag varit ledig från jobb, så trodde min dag skulle bli dö-trist men icket! På förmiddagen tog jag det bara lungt här hemma, sen vid 2 kom pappa och hämtade mig och så följde jag med till mamma och pappa!(: Var där någon timme och tog med Messi, han fick springa av sig ordentligt(: Sen åkte familjen + Joel till stan, blev middag på Kebabhuset! Det satt riktigt fint i magen:P

Sen åkte jag och Joel till Tunavallen och kollade på Hannas match med Linda!(: Internet bay i helgen så lär nog bli att kolla mycket fotboll i helgen. Efter Hannas match åkte vi till Pontus och kollade basket, faktiskt riktigt kul men som alltid när jag kollar basket så förlorar LF... haha hade då en trevlig kväll iallafall(:

Bra stämmning var det ju iallafall, skit bara att dom inte vann!



Nu ska kika lite tv, Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0