Torsdag + Fredag

Tjena!(:

Igår började dagen med att jag och Joel åkte till skolan en sväng (kungs) för att Joel skulle prata med två av sina mentorer och för att lägga till dom som refernterpå sitt CV(: Hahah shit vad konstigt det kändes att komma tillbaka till skolan, det var ändå som att man kände att man inte skulle vara där och det var nästan lite pinsamt;P Men vi träffade massa kända ansikten och kollade in alla nya rädda 94:or som börjat:P Blev även att snika till sig lunch på skolan eftersom det var kötbullar och makaroner, typ bästa skolmaten!;D

Efter vi ätit lunch åkte vi hem och tog tag i lägenheten och gjorde en ordentlig storstädning, så nu är det skinande rent! Sen tog vi oss en cykeltur till Storheden och tillbaka och Messi fick följa med i cykelkorgen och det gick ändå ganska bra!(:

Messi i cykelkorgen!

Kvällen tillbringade ja i soffan med en Powernap medan Joel spelade korpen och sen kom Jenny och Jossan förbi en sväng, alltid lika kul med folk som kommer och hälsar på!(: Sen blev det filmtajm hos Tobbe och vi såg Superbad, men efter halva filmen sov jag som en stock men bra var den ända tills jag somnade x)


Idag har jag jobbat 12-18 och det gick bra som vanligt men idag hände en grejj som jag aldrig varit med om förut! BRANDALARMET gick igång och det blev världens kaos i hela butiken och alla blev typ helt galna och fick panik men det tog ändå hyffsat snabbt för alla att ta sig ut, men som vanligt så var det ju bara falskalarm så det var ju egentligen ingen fara:P

Efter jobbet fick jag middag på bordet direkt jsg kom hem, köttfärsås och spagetti är perfekt en fredagkväll och speciellt nnär man har jobbat!(: Tur att jag har en så snälll grabb! <3 Efter middagen åkte vi till Tobbe och kollade Sverige- Ungern med grabbarna och som alla redan vet vann Sverige och Zlatan är bara helt otrolig!

Nu blir det att hoppa i säng, Natti!(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0