Tisdag 7 September

Hallå!(:
Igår blev det att städa ut hela lägenhet eftersom dom kommer och tapetserar på onsdag, sen packade vi också eftersom vi skulle till Stockholm senare på kvällen!(: Att lyfta ut alla saker från lägenheten gick bra men att packa gick mindre bra. Jag ska ju alltid ta med mig på tok för mycket grejjer och det har jajg fått från min mamma som är extrem på det där:P Men efter att packat upp och packat ner kläder blev det tillslut inte så mycket som följde med i resväskan!(:

19:30 satte vi oss på planet mot STOCKHOLM, äntligen skulle vi få åka på våran lilla " mini- semester" Både jag och Joel var riktigt taggade  för att inta huvudstaden och det var ju nästan precis ett år sen jag var där sist så kände att jag behövde dig igen!(:

Allting gick bra med resan och min bagaget kom precis som det skulle, på Arlanda hämta Joels morbror oss och så åkte vi in mot stan. Han hade lovat att bjuda oss på resturang försa kvällen eftersom han skulle vara borta sen. Så vi hittade en jättebra resturang och vi fick äta middag klockan tio men vad gjorde det när vi fick äta Entrecote för 900 kr men vad gör det när man är miljonär som han!;) Sen åkte vi till hans lägenhet där vi ska bo och den var riktigt fin och i Solna ligger den så det är ju riktigt nära själva Stockholm centrum!(:


Stockholm- Dag 1
Idag vaknade vi i tid och gjorde oss klara och begav oss sedan till själva Stockholm!(: Vi gick på drottninggatan en sväng och kollade in lite vad vi ska shoppa men vi orkade inte shoppa nu utan det tar vi imorgon eller på torsdag!(: Sen begav vi oss mot slottet och  kollade där litegrann som riktiga turister och sen gick vi även lite i gamla stan!(:

Efter det var fötterna helt döda så då åkte vi tillbaka till Solna och handlade middag och frukostar så att vi har här framöver. Sen gjorde vi middag och ikväll har vi bara tagit det lungt här i lägenheten och kollat på Idol och fotboll!(:

Lite bilder från dagen

Dagens Outfit innan vi åkte in mot Stockholm centrum ( haha ser ut som att jag har en bamse fot)

Joel posar!

Jag posar!

Hahah Joel försöker se helt obrydd ut men det gick inte nå vidare:P

Såklart blev det Max- mat första lunchen här i huvudstaden!

Jag lekte turist vid Stockholms slott!;P

Nu ska jag dejta JB, Nattti!(:

Kommentarer
Postat av: jokki

ni verkar ha det toppen, som vnaligt är jag avis på maten ni äter, ffaaaan vad gott med MAX! fortsätt ta kt bilder

2010-09-08 @ 04:28:40
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0