Tisdag 28 September

Tjabba!(:
Idag fick jag också jobba samma 12-18, och fick vara uppe på Everyday idag!(: Det är så kul att vara där uppe för jag brukar ju inte vara där så ofta utan mest på vanliga damavdelningen, men uppe på Everyday finns då så mycket finna kläder och avdelningen är som så fin också!(:

Men jag måste ju bara berätta vad jag gjorde idag! Ni vet dom där skorna jag pratat om som finns på Nilson som jag letade när vi var i Stockholm som var slut i varje butik. Ja just dom kollade jag på här hemma och såklart var dom också slut i min storlek men dom skulle komma den här veckan och idag när jag var in i butiken hade dom fått nya varor men visste inte vad det var så jag skulle komma tillbaka sen. När jag hade lunch idag sprang jag typ till Nilson och när jag kommer dit så står killen som jobbar där och packar upp dom och jag får ÄNTLIGEN tag på ett par SUPERSNYGGA 37:or som sitter perfekt på mina fötter!!:D

Mina nya favoriter!


Ikväll har jag hunnit vara hemma i Antnäs en sväng och träffat mamma och pappa och imorgon åker dom till Göteborg, jag vill också åka dit men det får bli en annan gång(:

Står inte ut, står inte ut

Nu ska jag kolla Idol, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0