Söndag 5 September

Tjena!(:
Idag steg vi upp vid halv tio för att bege oss 23 mil från Luleå uppåt till en liten by:p Men det började inte bra med att vi fick stanna två gånger för att det var nå knäppt med bilen:p det tog drygt två timmar men sen var vi äntligen framme Kompelusvaara, vi hämtade Joel mamma där eftersom hans mormor bor där. Alltså det var verkligen ute i skogen, fick typ choken för att det verkligen typ inte var några hus i närheten och all var helt gammalt och närmaste samhälle var Gällevare!:O Vi var bara där drygt en timme och åt blodpalt sen åkte vi hemmåt, jag säger bara att nog är jag mer en asfaltunge än en skogsunge x) haha

Väl hemma igen blev det direkt att åka hem till Antnäs och hämta kläder och resväska för att sedan börja packa(: Fick även mammas hemlagade pizza som är super!(: Sen åkte jag och Joel till Tuna där vi bara tog det lungt och hade söndagsmys med chips och dipp!(:

Just det har glömt att visa mitt nya nagellack, det är de här nya graffiti som det kallas och det blev riktigt fränt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0