Söndag 26 September

Tjabba!(:
Igår fick jag jobba hela dagen, kände att det skulle bli riktigt kul att jobba eftersom det var ett tag sen:P Men herregud så mycket folk det var, löningslördag och köerna var lååååånga men jag gillar ju när det är mycket tempo så det var ju ändå kul!(: Kvällen spenderades på The Corner med Joel, Jukka, Sholtan och Kristo!(: Riktigt trevlig kväll med god mat, Luleå vann och härliga grabbar som sällskap!(: Men jag och Joel gjorde världens tabbe när vi gick därifrån, vi glömmde BETALA!:O Vi var hos Hanna och hälsade på en sväng och det var då vi kom på det så vi cyklade tillbaka och betalde och killen i kassan var glad och tog det hur lungt som helst!(: hahah!

Kul att jag blivit årets hockeynörd typ, men så går det när man är tillsammans med en sportnörd!


Idag har det varit en helt vanlig söndag, vi har bara tagit det lungt hela dagen(: Vi fick besök av Joels mamma och pappa som hjälpte oss få upp någon hylla och lampa på vägen så nu är det verkligen klart här inne i lägenheten och jag har flyttat in på riktigt och det känns så bra!!:D

Sen åkte jag och Joel hem till mamma och pappa i Antnäs och åt palt, alltså det finns ju inget godare än mammas palt!(: Sen åkte vi och hälsade på Jenny en sväng och tog med oss lillkillen Messi och så fick han träffa Allis igen, men det var ganska lungt med katterna och båda var snälla och satt mest bara och tittade på varandra:P Sen följde vi med Jenny en sväng till Linnea och träffade henne, jag har inte sett henne på hela sommaren så det var kul att träffa henne!(:

Nu ska jag kila, pusstjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0