Onsdag 29 September

Tjena!(:
Jag är verkligen helt död men tänkte blogga en snabbis innan jag pallrar mig till sängen:P Idag har jag jobbat 12-21 (kvällsöppet) Det var ju som lungt och gick bra att jobba 12-18 som en helt vanlig dag men sen på kvällen strömmande det bara in folk! Så ja vi hade ungefär fullt upp tills vi slog igen klockan 21, tur att det inte är kvällsöppet så ofta:P

Efter jobbet cyklade jag direkt till Tobbe och hängde med grabbarna ett tag sen har jag bara hunnit hem, duschat och nu sängen(: Skönt att det inte blir så här sena jobbdagar varje dag:P Förrästen så har jag cyklat till jobbet varje dag hela den här veckan och förra veckan, vad hände med det liksom men jag är nog för snål för att hålla på att betala buss varje dag:p

Nu ska jag krypa ner i sängen, Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0