Måndag 27 September

Kolla in det här är typ min dröm, jag skulle göra vad som helst för en sån här WALK IN CLOSET! GAAHHH


Annars då, idag blev jag inringde att jobba 12-16 men blev 12-18 men det gör ju inget med lite extra pengar!(: Har börjat cykla till jobbet och det är så mycket skönare än att ta buss och det går nästan lika snabbt! Var helt död effter jobbet så har bara varit hemma ikväll(:

Hör och häpna men jag har börjat lyssna på Oskar Linnros och han är ju ganska grym!(: haha vad händer med att jag gillar en svensk artist?:P Från och med du- Oskar Linnros

Nu ska jag hoppa i duschen sen sängen,pusss!

Kommentarer
Postat av: Amanda L

åhå, oskar linnros! tkr dock bara om typ två låtar tror jag(?), från och med du och sen den bästaaaa: genom eld ;)

2010-09-28 @ 13:55:00
URL: http://amandaalarssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0