Måndag 20 September

Hallå!(:

Igår jobbade jag hela dagen, så har jobbat fredag,lördag och söndag så har haft en riktigt jobbhelg men det är ju bra att få lite extra slantar på kontot!(:

Idag har jag inte jobbat och Joel är ju arbetslös så vi är två arbetslösa människor nu, tragiskt men sant! Men jag får ju iallafall jobba extra på H&M men blir ju inte så värsta mycket:/ Så idag har jag och Joel roat oss med att söka lite jobb, för här hemma kan vi ju inte sitta och rutna och båda är så less på att inte jobba nu. Det var skönt första veckan efter att vi hade slutat sommarjobba men nu efter Stockholmsresan vill man ju komma tillbaka till vardagen och få ett heltidsjobb!

Vi har även börjat med Matkorgen idag, svin bra grejj det där!(: Man får hemkört alla råvaror plus recept sen lagar man sin egen middag hela veckan och det är riktigt bra och nyttig mat och det kostar bara 795 för en hel veckas middag!(:

Tog lite bilder idag när vi var ute med Messi i det fina höstvädret!




Nu ska jag krypa ner i sängen, GodNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0