Torsdag 7 Oktober

Tjabba!(:
Idag har jag också jobbat 8-16, men jag var verkligen helt sjukt trött idag gick som en zombie till jobbet och dom första timmarna stod jag typ och sov! Men efter några timmar blev jag pigg och det gick bra att jobba!(: Efter jobbet gick jag direkt till Killerqueen och träffade Jullan där!(: Hon tvättade ur mitt hår med stärkande shampoo och balsam och sen klippte hon mig!(: Blev ungefär lika kort hår som jag haft och nu är det så fräscht och inte ett dugg slitet, känns så skönt att bara ha sitt eget hår igen!:D

Efter jag klippt mig stressade jag hem och åt middag som Joel hade gjort, han är så duktig!;) Sen efter middagen åkte jag direkt till stan igen och umgicks med mina fina flickor hemma hos Elina!(: Så kul att träffa alla igen vissa var det ju skitlängesen jag såg!:O  Vi hade det mysigt och satt mest och tog igen all tid genom att prata ikapp oss, men nu har vi bestämt att det inte ska ta lika länge innan vi ses allihopa igen!:) Och Jokki du var saknad men du har det säkert toppen i USA men längtar tills du kommer hem igen!:D


Nu annat, pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0