Torsdag 21 Oktober

Hallå!(:
Idag började Joel jobba och jag hade så tråkigt här hemma så tänkte att jag var tvungen at hitta på något eller vara med någon kompis:P Så jag ringde till Boman och hörde om hon var hemma och det var hon så jag begav mig ut till urskogen Klövern och hälsade på henne!(: Det var så kul och så henne för det var verkligen hur längesen som helst! Vi gjorde inte så mycket men det var bara skönt att träffa henne och komma ut till skogen och naturen ett tag!(: Men jag blev inte där så många timmar eftersom jag var tvungen att vara i stan igen kockan 5 för att pappa behövde bilen, men då bestämmde vi att göra middag imorgon och då ska även Joel hänga på dit!(:
Boman hade ett skitroligt spel som vi satt och spelade, även fast jag hatar att spela spel!

När jag kom hem igen skulle jag och Joel göra plättar av någon konstig plättsmet men det blev bara en enda röra av allting! Så det slutade med att vi satt och åt ett Skrovmål på MissMac:P Sen cyklade vi till Tobbes mamma och kollade Hockey. Det var ingen rolig match att se direkt men Luleå gjorde sin uppgift och vann med ynka 1-0 mot Modo!
Joel på MissMac!

Nu måste jag kila,pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0