Tisdag 19 Oktober

Hallå!
Har varit lite dött här på bloggen några dagar men jag har inte riktigt haft någon blogglust:P Men nu tänkte jag dra in ett inlägg bara för att jag inte har något bättre för mig:P

Idag har jag och Joel varit på stan och träffat Hanna, vi gick på Sub och åt lunch och sen gick vi runt på stan ett tag!(: Det var sista chansen att träffa Hanna för imorgon lämnar hon landet och åker också till Norge, hon åker till Linda och Erica och ska bo med dom där till jul iallfall! Jag är också sjukt sugen på att dra iväg här någon gång framöver men vi får helt enkelt se när det blir!(:
Kommer sakna dom här brudarna, men vi kanske ses i Norge nästa gång!


När vi hade sagt hej då till Hanna och åkte hem igen bestämmde vi oss för att promenera till Kvantum, där träffade vi Tobbe och grabbarna så vi fick snika skjuts hem med dom:P Ikväll har vi varit hos Tobbes mamma och kollat Hockey som vanligt. Men fy fan vilken dålig match, Luleå blev nollade och dom visste knappt hur man passade en puck!

Nu ska jag gå ner i tvättstugan en sista sväng och sen sova!Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0