Söndag 3 Oktober

Tjena!
Igår jobbade jag 12-16 och som vanligt var det full rulle hela dagen som det är varje lördag:p Den här veckan har varit ganska intensiv med väldigt mycket jobb och en dag ledigt, men det är ju bara kul att få jobba!(:

Gårdagens Inköp


Efter jobbet åkte jag och Joel hem till mamma och pappa och blev bjudna på middag!(: Vi skulle även kolla hockeyn men så klart var det nå tjorv med våran tv så det blev inge hockey:S Efter middagen åkte vi till Amanda och hälsade på!:D Jag skulle hämta en form jag hade glömt där och få veckans avsnitt av serierna men vi blev kvar där några timmar:P haha


Idag har det varit en helt vanlig söndag som bestått av soffhäng typ halva dagen x) Vid tre åkte vi med Joels bror till Rosvik och hälsade på hans mamma och pappa och blev bjudna på middag!(: Joels mamma hade till och med gjort efterrätt och det blev cheescake, så himla längesen jag åt det men det är bara sååå gott!:)

Ikväll blir det att kolla lite serier, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0