Onsdag 13 Oktober

Tjena!
Vaknade inte av klockan eller så var det Joel som slog av den i sömnen, så klockan hann bli elva innan vi steg upp!:O Känner att jag håller på att sova bort mitt liv just nu typ;P hehe! Vi kollade lite 90210, kul att jag bara skulle se säsong 1 med Joel men såklart blev jag fast och måste kolla klart även fast jag redan sett allt en gång tidigare;) Sen tog vi en cykeltur, kan ju inte sitta inne hela dagen för tusan och jag får typ panik om jag inte går ut innan 1 typ:P

Vi cyklade förbi Tobbe en sväng och blev kvar där ett tag som vanligt:P Sen så kom mamma och pappa och hämtade oss och så fick vi åka med hem till Antnäs och vi blev bjudna på middag!(: Var några dagar sen jag var hemma och redan har dom hunnit göra om hur mycket som hellst men det var riktigt fint(: Tog även hit mina vinterskor men vette tusan vars alla skor ska få plats:O

Alla rymdes inte i garderoben + att jag slängde bort en del som var ganska förstörda!


Nu ska jag fortsätta umgås med grabbarna, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0