Måndag 25 Oktober

Hallå!
Idag är det den 25=Löning, så himla skönt med lite klirr i kassan, men nu blir det spara spara spara!(:

Annars så har dagen varit helt okej, förmiddagen spenderades med att kolla klart 90210 säsong 2 och nu har vi äntligen börjat på säsong 3 som jag inte har sett eftersom det är sprillans nya avsnitt! Men det är bara så bra och så beroendeframkallande;)


På eftermiddagen kom Joels mamma hit och så åkte vi iväg med henne och handlade och gjorde lite andra ärenden. Sen följde vi med henne hem till Rosvik där vi blev bjudna på middag, och det var riktigt gott!(: Sen blev vi kvar där ett tag, det är ändå så skönt att vara ute i byarna sådär ibland för nu när jag bor i stan känner jag ändå att man saknar lugnet och naturen:P

Sen när vi skulle åka hem så åkte vi förbi inspelningsplatsen i Rosvik där dom håller på att spela in en långfilm och som Jenny är med och jobbar med!(: Vi träffade henne en sväng och gissa vem vi mer fick se, jo självaste MIKAEL PERSBRANDT och det kan jag säga det var ganska coolt!;)


Nu ska jag hoppa i säng, Natti!

Kommentarer
Postat av: Elina

Niiiiiiiiiiiiiiiiiiice

2010-10-26 @ 22:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0