Måndag 11 Oktober

Hallå!(:

Idag har jag varit ledig, eller jag vet inte ännu om jag jobbar något den här veckan. Det är som jobbigt att inte veta vecka till vecka hur mycket man kommer jobba eller om man ens får jobba något alls:S

Jag vaknade pigg och glad klockan tio och då hoppade jag upp ur sängen och försökte väcka Joel men det var inte det lättaste och han var en riktig suris men till slut lyckades jag!(: Vi hade tvättstuga idag men som tur var hade vi inte så mycket tvätt, bara två maskiner. När vi hade satt igång båda tvättmaskinerna gick vi på en promenad istället för att gå hem igen. Vi gick runt notviken och lite annat och det tog typ en timme och det var perfekt timeing för våra tvättmaskiner var klara då!(:

Senare idag kom pappa förbi med 4 kassar mat från Kvantum, han hade fått i uppdrag av mamma att stor handla åt oss! Ibland är dom bra söta mina päron(: Så nu har vi mat för ett lååångt tag framöver och det känns så skönt!

Hahah min nya nötarlåt är Darins Microphone;)
Hit the lights
Start the show
Hear my first note in this microphone
Stop the band
Pass the throne
Once I shed my soul in this microphone
In this microphone x2
In this mic, in this mic, in this microphone

Standing in the center of attention
floating ten feet off the ground
The world belongs to me it's time
It's time for some fuckin' recognition
Yeah it's time to rock this town
It's hear right underneath my feet

I take a breath I break the shell
It's life or death

Chorus:
Hit the lights
Start the show
Hear my first note in this microphone
Stop the band
Pass the throne
Once I shed my soul in this microphone
In this microphone x2
In this mic, in this mic, in this microphone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0