Lördag 23 Oktober

Tjabba!
Idag har jag jobbat 11-15, det var ju ett tag sen sist så kände mig lite virrig i början men jag kom in i det snabbt igen:P Direkt efter jobbet mötte jag upp alla tjejer och vi gick till Roasters och tog en fika och pratade ikapp lite, härligt att träffa alla igen!(:

Sen åkte jag med några av brudarna hem till Antnäs och åt middag hemma hos mamma och pappa!(: Som vanligt bjöds det på riktigt god lördagmat, kött pepparsås och potatisklyftor! Efter middagen åkte jag till Amanda och kollade Hockeyn med Amandas familj + Jenny och Alex, Luleå mötte Skellefteå och det blev en riktigt ryssare där i slutet men Luleå vann!!(:


Senare kom Joel och grabbarna och hämtade upp mig, dom hade varit i Skellefteå och kollat Hockeyn där så jag åkte hem med dom. Jag och Joel var rikritgt sugna på att hitta på något när alla dom andra grabbarna drog iväg på fest:P Vi ringde Sholtan och Jukka och följde med dom till en fest på Västra Skurholmen där det var massa kända grabbar som man inte sett på länge men även årets fjortisfest!:P Beer pong var det roligaste under den här festen, jag säger bara det måste vi köra nästa förfest!(:

Nu måste jag kila, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0