Fredag 29 Oktober

Tjabba!
Vaknade 8 av att dom ringde från H&M och frågade om jag kunde jobba 14-18 och självklart jag har ju ändå inget annat för mig:P Men såklart kunde jag inte somna om, så jag satte mig vid datorn ett tag men sen fick jag någon snileblixt att jag skulle ut och springa så när Joel vaknade tog vi en springtur! Haha jag fattar fortfarnade inte ens hur jag orkade:P Sen när jag skulle till jobbet så gick det såklart ingen buss som passade så då var jag tvungen cykla till jobbet också, kuljul fast det skadar ju inte med lite extra motion!

Idag var det hur mycket folk som hellst fast det bara var fredag fast i och för sig så är det ju löning den här veckan(: Efter jobbet när jag kom hem möttes jag av färdilagad middag och det blev tacos som en inte så ovanlig fredagsmiddag, min man är allt bra ibland!;)

Ikväll har vi varit på bio och kollat Saw 6 i 3D, jag säger bara fy tusan vad brutal film! Den är ju som inte läskig utan mer bara jäkligt äckligt och det blev ju inte bättre av att det var i 3D, ne jag vet inte såna där filmer är nog egentligen ingenting för mig:P


Nu ska jag hoppa i säng,Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0