Fredag 22 Oktober

Tjena!
Tänkte bara skriva ett kort inlägg för jag är så trött så mina ögon faller snart ihop!:O Idag har jag bara varit hemma själv och lekt hemmafru genom att städa typ hela lägenhete:P Sen fick jag och Joel åka en sväng med Fredde som taggit Körkort idag!:D

Ikväll har jag och Joel åkt ut till Klövern ( ja vad händer med att jag är där två dagar på raken) och hälsat på Boman för den här gången ville Joel också följa med och se hur det ser ut i urskogen där hon bor!;) Jag,Joel,Boman och Jens lagade Tacopaj som blev riktigt god!(: Sen hängde vi där ett tag och fick träffa massa bybor och så kom Bomans Amanda sen så hann vi med att träffa henne också!(: Härligt att vara där ute i Klövern och umgås med Boman och alla, jag måste se till att det blir oftare hädan efter!

Nu ska jag pallra mig i säng för att orka jobba imorgon,Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0