Fredag 1 Oktober

Tjabba!

Igår jobbade jag hela dagen 9:45-18! Det var verkligen en sån här dag som det kändes som att jag skulle somna på jobbet, var så sjukligt trött efter en hel veckas jobb plus kvällsöppetjobb dagen innan:P Men dagen gick bra och det var så många kända ansikten som kom in på H&M och pratade med mig så dagen blev plötsligt mycket bättre!(:

kvällen spenderades med grabbarna och hockeytittande, Luleå vann igen!:) vad har hänt med Luleå, det går ju bra nu för tusan!:P


Idag är det första Oktober så nu är det verkligen höst på riktigt, det hade inte skadat med några månader till med sommar!(:

Idag har jag varit Ledig, så skönt efter en hel veckas jobb och inte så lite timmar heller! Men det är ju bara kul att jobba men från att ha jobbat en dag förra veckan tills att jobba 6 dagar den här veckan är en ganska stor omställning men jag klagar inte!(:

Idag har jag verkligen sovit ut och bara tagit en lugn morgon, blev stan en sväng med Joel sen på eftermiddagen och jag shoppade lös lite! Bilder på det jag shoppade får ni se imorgon då jag får tillbaka min kamera!:) Vi gjorde tacos till middag som är riktigt helgmat sen har vi kollat Idol med grabbarna så det blev en lugn fredagskväll men jag jobbar ju trotsallt imorgon så då är det väl lika!(:

Nu ska jag kolla Kenza och Tyras show dom har ju premiär, sen är det dags för sängen! Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0