Torsdag 25 November

Halloj!
Idag har jag jobbat, var ju nästan två veckor sen sist så känner mig lite ringrostig men direkt man kommer till jobbet så klickar allting igen(: Jobbade långdag idag 9:45-18, och idag gick det jättebra även fast det var ett tag sen jag jobbade men vi hade värsta teamwork nere på barn:P Idag fick jag äntligen mitt Personalkort så att jag kan handal på alla andra H&M butiker i hela världen + Monki och Weekday och få personalrabbat! Äntligen har ju bara varit anställd på H&M nästan ett år, men bättre sent än aldrig:P

Annars så är det ju LÖNING idag, men pengarna kommer nog ryka ganska snabbt för det är ju julmånad så ska inhandlas massa julklappar och sånt:P


Nu ska jag läsa tidningen som jag inte hann göra imorse, herrå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0