Tisdag 16 November

Tjena!
Idag har jag och jolle haft en heldag på stan ( eller okej en halv iallfall). Har inte gått på stan på flera veckor, och det är längesen för att vara mig! Men jag har som inte hunnit för när jag väl är i stan så jobbar jag bara och annars när jag är ledig orkar jag nästan aldrig åka till stan:p Hittade massa snyggt, men det fick bli ett par jeans och en stickad tröja som fick följa med hem!(:

Efter middagen åkte jag och jolle och kollade innebandy, första gången för det här året jag är på en match:P Men det var riktigt kul för grabbarna IBK vann och det var en riktigt spännande match och inte sådär tråkig som jag annars tycker innebandy kan vara:P

Dagens Inköp, älskar tröjan!


Svara till Jokki:
Jag saknar dig också men nu är det väl nästan bara 1 månad tills du anländer till Sverige!!(: whioo! Förrästen Skype skype skype någon dag Jokki!

Nu ska jag kolla veckans 90210,pusss!(:

Kommentarer
Postat av: Joel

från och med nu så är du MARRE då! ;D

2010-11-18 @ 23:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0