Söndag 28 November

Tjena!
Igår var det jobb som gällde för hela slanten, 9:45-17:15 för nu när der är julmånad ökar vi öppettiderna en timme på lördagar. Det var galet mycket folk hela dagen, löningshelg + julhandel blir ingen bra kombination:P Nä men det var bara kul att jobba i tempo och lite press men det var sjukt stressigt men det var ett härligt gäng på jobbet så det rullade på bra!(:

Direkt efter jobbet kom mamma, pappa och Joel och hämtade mig och så åkte vi till Gammelstads pizzeria där mami och  papi bjöd oss på middag, mums!(: Sen skjutsade dom oss till Fredde där blev det hockeykväll med grabbarna och Luleå tog hem segern med 4-1 mot Timrå!(:


Idag är det 1:a advent och våran lägenhet har fått bli riktigt julmysig med julpynt, dock har vi ingen adventsljustake så det blev en lite flopp idag när vi inte kunde tända första ljuset:P Annars så var jag på skyltsöndag en sväng med Jenny, eller okej vi var mest inne i affärer:P Shoppade en hel massa från H&M även första julkalppen köpt idag!:) Sen åkte vi hem till mig och så kom Elina med lite fika och så hade vi 1: adventsfika och det var mysigt!(:

Dagens Inköp
Nya skinnbyxor (reklamerade min gamla idag som gått sönder men jag är inte den första som reklamerar dom så hoppas den nya modellen håller bättre), juliga underkläder, ett armband, myssockar och en duschtvål som luktar vanilj!


Nu ska jag hoppa i säng och byta min värld mot Elsas värld ett tag, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0