Söndag 14 November

Tjena!
Igår jobbade jag 9:45-16 men såklart så stod det fel på mitt schema så kom till jobbet mycket tidigare, åhh vad less jag blev! Men annars gick det bra att jobba och det var fullt ös som vanligt på lördagar:P Efter jobbet kom pappa och hämtade mig och så åkte jag till Antnäs och åt middag med familjen, så mysigt med god lördagsmiddag och mamma hade till och med ansträngt sig lite extra och gjort efterrätt!(:

Kvällen spenderades med mina fina flickor Jenny och Amanda!(: Vi hängde hos Amanda och det var så kul att träffa dom igen, så skönt att jag har så bra vänner!(: Saknar resten av flickorna också nu när man inte hinner ses så ofta! Vi blev bjudna på tårta hos Amanda eftersom Samuel fyllt år, vi tittade massa roliga Idol klipp, kollade en Taylor video och till sist såg film:p Vi såg Charlie St. Cloud och den var sååå bra både filmen och ett stort + att Zac Efron var med i den, han blir ju bara snyggare och snyggare!;)



Idag tog jag en rejäl sovmorgon, sen var det Idol reprisen på tv så var ju tvungen att se hur det såg ut på tv också:P Sen fixade jag mig lite och sen åkte jag och Joel med hans brorsa och tjej till Rosvik(: Där bjöd Joels föräldrar på middag och tårta, riktigt gott vare!(:

Ska nu slå på Kenza & Tyras show som jag missade i veckan, Herrå!

Kommentarer
Postat av: Breakingfree.se - Zac E, Vanessa H, Ashley T m.fl

Håller helt klart med dig om att han blir snyggare och snyggare.

2010-11-15 @ 23:18:11
URL: http://www.breakingfree.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0