Måndag 29 November

Hallå!
Idag började min sovmorgon inte bra, precis allt strulade och gick åt skogen! Pga av allt strul var jag tvungen att stressa till jobbet och springa till bussen men jag hann:P Jobbade 12-18, skönt att få koppla bort tankarna ett tag, och det var en helt otroligt lugn måndag på jobbet. Vars är alla människor??

Efter jobbet åkte jag hem och hann bara vara en halvtimme innan jag och Joel promenerade till Tobbes mamma för lite Hockeytittande(: Men det var inte ens värt att se matchen, Luleå förlorade mot jumbolaget på hemmaplan med 2-4! Sen kollade jag även första halvlek av El Clasico, haha vad händer med att jag till och med kollar fotboll på tv som jag aldrig annars gör förutom om typ Sverige spelar:P


Nu ska jag dejta JB, Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0