Lördag 6 November

Tjabba!

Fredag
Igår kollade vi ikapp 90210 så nu är vi äntligen ikapp dom i Usa, säsong 3 är så awesome!(: Sen kom mamma hit och så följde vi med henne till Storheden och handlade och lite andra ärenden. Följde även med hem till mamma och pappa och blev bjuden på middag, det är så skönt att komma hem till Antnäs ibland(:

På kvällen har vi bara varit hemma och haft fredagsmys med godis+ cola+ chips och dipp!(: Bara onyttigheter så det går inte direkt så bra för mig att vara nyttig;) Men ibland måste man få unna sig, eller  typ varje helg:P


Lördag
Idag har jag jobbat 12-16, det var röd dag idag så det var som en söndag men det var ändå full rulle på stan(:

Efter jobbet följde Amanda med mig hem till oss, alltid lika kul när hon kommer hit och man får träffa henne ett tag eftersom det inte blir så ofta. Vi skickade iväg Joel att köpa pizza och så åt vi pizza tillsammans sen, vi hade så bråttom så hann inte göra någon annan mat för ikväll var det Hockey och vi skulle dit och se(: Det var nästan ett fullsatt Coop Arena och kvällen till ära var Idolerna där och sjöng nationalsången(: Matchen var ganska tråkig dom två första perioderna men när Luleå äntligen tog ledningen i 3:e blev det värsta stämmningen och dom vann såklart!(: Men det fulaste var att jag och Amanda kom med i tv på närbild i slutet när hela klacken hoppade och så hoppade jag och Amanda i otakt, hehe pinsamt!


Efter Hockeyn åkte vi hem och Amanda följde med en stund innan hennes mamma kom och hämtade henne, vi tänkte egentligen vara med Jenny och Alex sen och åka till Alex där han hade 20års fest men vi hade ingen hämtning så då tänkte vi skippa det. Men efter mycket tjat på Joel så åkte vi ändå dit ett tag, vi var nyktra men vi hade ändå kul med lite singstar och så. Det var så kul att hinna träffa dom också eftersom man inte hinner se dom heller så ofta(:

Nu ska jag krypa ner i sängen,Natti!(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0