Fredag 26 November

Tjabba!
Idag började dagen med jobb 12-18:15!(: Var lite mer folk idag eftersom dom flesta får lån idag, men jag längtar inte till imorgon för då kommer det typ vara rusningstrafik på stan hela dagen! Fast egentligen tycker jag det är ganska kul när de tär högt tempo och mycket folk..

Efter jobbet sprang jag till busstationen och han precis med piteåbussen hem till Antnäs, där var det ingen hemma så fick äta middag själv. Sen stressade jag till Jenny för att hinna komma i tid för att träffa tjejerna och ha lite Idolmys!(: Det blev inte så många av tjejerna till slut jag,Jenny,Amanda och Elin, men trevligt hade vi ändå!(: Vi såg på Idol och idag var Olle verkligen helt galet bra! Efter Idol Skypade vi med Jokki en timme, så kul varje gång man får chansen att prata med henne och snart är hon HEMMA igen!:D Sen fick jag skjuts hem av snälla Elin!(:

Okej Amanda, Olle är helt galet grym och snyggggg!


Nu hoppar jag i säng och taggar för ännu en jobbdag imorgon, Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Elina

Har du inte tyckt det?!?!?!?!

2010-11-29 @ 23:53:20
Postat av: Amanda L

jo, han är fantastisk <3 <3 ;)

2010-12-01 @ 16:36:35
URL: http://amandaalarssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0