Fredag 12 November

Tjabba!
Idag har jag jobbat en kortis 15-18, kändes konstigt att gå till jobbet när det redan hade hunnit bli mörkt:p Gick bra att jobba men det var inte alls så farligt med folk för att vara en fredagseftermiddag(:

Sen kom Joel och hans mamma och hämtade mig från jobbet och så fick vi skjuts av henne till Arcus, det var äntligen dags för att kolla IDOOOOOL! Vi kom lite senare eftersom jag hade jobbat men vi hade biljetter på första parkett så vi tänkte att det var lungt, men nej då!! Det var årets kaos för dom hade förstaparkett ända ut i hörnen och det var dom ända lediga platserna som fanns kvar!:O Efter mycket om och men fick vi till slut lite bättre platser på andra parket mitt i gröten(: Själv kvällen var helt sjukt grym och alla Idolerna är så bra och stämmningen i Arcushallen var på topp hela kvällen!!:D Det enda som var lite tråkigt var att Elin fick lämna för hon är ju grym!

Måste berätta vad som hände sen, jag och Joel skulle ta bussen hem men det var världarnas kaos där också typ flera hundra meter kö till bussarna så vi pallade inte att stå och vänta där så vi fixade skjuts med snälla Jukka!(: Men det skulle ta 10 minuter för han att komma så vi tänkte gå in och värma oss där vid A-ingången som egentligen bara var för pressen. När vi kommer dit så står det en stor bil där och i den sitter Idol-juryn och såklart så frågade Joel om han fick en kram och då kom Bagge ut och kramade oss och vi hälsade på Andreas + att Laila kom ut genom en dörr så vi fick hälsa på henne också!(: De ni!

Här kommer några få bilder från kvällen, så klart tog mitt batteri på kameran slut efter 5 min men några mobilbilder fick jag med endå!









Nu måste jag verkligen sova för imorgon väntas det jobb igen,Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0