Torsdag 6 Maj

Tjena!(:
Idag mår jag mycket bättre så jag åkte till H&M och hade praktik!(: Idag fick jag vara med och göra fönster (alltså skýltfönstret som man ser från storgatan för alla trögfattade x) Dom hade redan börjat med det igår så det var typ halva kvar, men shit vilket jobb det var med det. Varmt som tusan var det där inne eftersom solen låg på hela tiden, haha det var sjukt roligt när massa man kände gick förbi och blev helt chockade när jag stod där inne!;)  Det är ju sommarkampanj nu så det skulle vara caribisk sand över hela skyltfönstret, solstolar, parasol och ja det var verkligen hur pillrigt som helst eftersom det är så sjukt trångt att stå där inne och göra allting! Men shit så kul det var, jag gillar när man får hålla på med ett sånt där stort projekt(: jag hoppas verkligen jag får vara med och göra fönster någon mer gång!:D

Ikväll är det pluggning som gäller för imorgon gäller det, två prov är det som ska skrivas. Jag är dock mest nervös för engelska nationella-listning för jag hör då fan aldrig vad dom säger!:O

Just nu är ju djurmönster väldigt trendigt, Jennifer bar en riktigt snygg tiger på sig tycker jag!


Nu annat, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0