Torsdag 13 Maj

Tjabba!(:
Igår var det H&M som gällde 10-17, jag fick jobba där uppe hela tiden och det var riktigt kul för det blir som en helt ny butik!(: och nu är det bara nästa vecka kvar för sen är det slut p praktiken och då ska jag jobba där hela sommaren utan att vara praktikant!:O Känns lite läskigt ändå:P

Efter jag hade varit på H&M gick jag till Elina och där möttes jag av pizzabak och massa av mina favoritbrudar!:D Vi gjorde hemlagad pizza som blev sjukt god plus att Elina hade bakat kladdkaka och typ någon cheescake som var sjukt goda!(: Jag blev iallfall helt proppad och vi satt en hel kväll och skvallrade om allt mellan himel och jord, kvällen var helt awesome!:D Den avslutades med nattmat på max med Joel,Tobbe och Fredde!;P

Hann med lite shopping också men så går det om man jobbar på en klädbutik!;)
Dagens Inköp:



Idag har jag inte gjort allt för mycket, jag och Joel vaknade vid elva men klev upp halv två!:O Sen åkte vi till mig och for ut på dirren på en cykeltur i sommarvärmen, helt underbart var det och vi cyklade till liko Arena och hem igen:P Det blev grillat till middag som kan vara bland det godaste som finns på sommaren!(: Efter middagen har vi hängt hos Joel hela kvällen och nu blir det ut en sväng och umgås med boysen!(:

Ha det bra, pusstjing(:


Kommentarer
Postat av: emma

H&M e ju de beeesta ;)

2010-05-14 @ 10:20:34
URL: http://emmaenbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0