Tisdag 4 Maj

Tjena!(:
Sovmorgon som vanligt till 12, alltid lika skönt!(: Idag var jag verkligen helt anti skolan hela dagen, ville verkligen bara gå hem. Men jag klarade mig igenom hela skoldagen ändå, fick även reda på två till grejjer som ska in innan vi drar utomland. Känns som att allting kommer på en gång såhär i slutet, det är samma sak varje år!:O Innan den 23 Maj ska jag ha hunnit göra:

-Porv i bokföring med moms
-Nationella prov i Engelska B (reading + listning)
-Prov i telefonförsäljning
-Analysrapport i APU
-Årsredovisningsrapport i UF
-Nationella i Svenska B (uppsats)
-Idrottsrapport
-APU-uppgift

Åhhh jag vill bara lägga mig ner och dö ett tag! Men det är väl bara att kämpa igenom allting och sen får jag äntligen njuta av resan och studenten!(:

Ikväll har jag iallfall varit och kollat fotboll på Tunavallen med en massa människor(: Kul vare, men mindre kul var att det seriöst var iskallt ute och ändå satt jag med två jackor + två tröjor!:O Och just innan vi gick så kom ambulansen dit för att det var två tjejer som sprungit ihop med varandra huvuden och den ena tjejen klarade sig bra men den andra låg typ helt livlös, lite läskigt sånt där ju!:O

Dags för lite plugg kanske, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0