Tisdag 18 Maj

Tjena!(:
Idag började egentligen inte förrän 14:40 men jag åkte ändå in till stan vid tolv för att göra massa ärenden. Först träffade jag Jenny och vi gick och växlade pengar till Turkiet, nu känns det verkligen på riktigt!:D Sen skiljdes vi åt och jag knallade till skolan för att mötta upp Emma och fixa några små grejjer i skolan, men nu är det inte alls mycket kvar alltså! Sen knallade vi till idrotten, där spelade vi fotboll ute och det var sjukt kul men helt sjukt varmt och i slutet började jag må så jävla dåligt och trodde typ att jag hade fått solsting. Men jag hade ändå drukigt helt mycket vatten men började bara må sämre och när jag kom hem var jag helt död, mens en kom jag på vad det var jag hade inte ätit NÅGOT sen 08:30 på morgonen och det där var kring 16:30!:O Inte konstigt att jag mådde pissdåligt då;P

Ikväll har jag varit med Jenny och vi har kollat One Tree Hill och Gossip Girl, det var ju säsongsavslutning på båda! Alltså fan vad bra båda var men allt blev ändå så jävla sorligt och hemskt, usch vad deppig jag blev nu av några serier;P haha! Men jag hoppas det kommer fler säsonger för inget av dom kan ju fan sluta sådär!:O



Nu går jag och lägger mig, pusstjing(:


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0