Tisdag 11 Maj

Tjena!(:
Tänkte bara börja svara på mina kommentarer, eftersom jag inte vet hur man svara direkt

Jenny: Alltså jag glömde helt bort det när vi var hos dig, men jag lovar skla berätta om det på dirren när vi ses!(:
Olivia: Japp, jag och Amanda var tvungen dom är ju så sjukt snygga!;)
Amanda: Hahaha oj fan vad tur då, kanske dom hade tror att vi var tvillingar eller så inte!;)


Idag hade vi sovmorgon till 12 som vanligt men första lektionen var helt onödig så satt vid fejjan istället! x) Andra lektionen som vi har religion på med våran mentor fick vi fika! Bulla och Bragochoklad, jag och Emma verkligen proppade i oss!;P hahah! Sista lektionen var idrott med dans, jag tror aldrig jag skrattat så mycket på en idrottslektion och alla verkligen sög, fast jag kan ju inte säga att jag var någon stjärna direkt!;)

Sen jag har kommit hem har jag suttit med den där jävla årsredovisningen som vi inte blev klar med igår för att vi skulle skriva en rapport också med flytande text som vi inte ens hade fått reda på!:O Men nu är den äntligen klar och inskickad som tur är! Sen fick jag världen bästa överraskniongen, nämligen Joel som kom hit som jag inet sett på två dagar!:P Vi åkte och hämtade ut vårat H&M packet som hade kommit och det här beställde jag:

En tunika, ett par jeansshorts och ett ascoolt armband! Beställde inte så mycket eftersom det tusan är tredje gången jag beställer sen vårkatalogen kom ut!:O


Nu ska jag äta glass med min grabb, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0