Söndag 9 Maj

Tjena!(:
Oj vad trött jag var imorse när klockan ringde, jag trodde aldrig jag skulle palla mig upp så Joel var typ tvungen att dra ur mig från sägen!:O Nu tänker ni säkert varför vi hade ställt klockan på en söndagsmorgon men det var nämligen så att vi åkte och kollade på en lägenhet i Bergnäset(: Den var jättefin och så men när det väl kommer till om man ska flytta får jag lite panik. Det känns absolut inte som att jag är så stor så att jag kan flytta hemifrån och tänk att aldrig mer bo i lilla antnäs med sin mamma och  pappa!:O Men ändå tänk va kul att ha ett eget hem som man får bestämma själv över, jaja vi får ju se hur det blir med det där men nog kan jag bo hemma över sommaren iallfall(:

Annars så har dagen bestått av städning av hela övervåningen, dammsugit,dammtorkat, skurat, bäddat rent i sängen osv(: Så nu är allt fräsch och rent!

Ikväll har jag varit med Jenny och Jokki vi har bara tagit det lungt och gjort fruktsallad som är så sjukt gott(: Sen så tog jag med världen bästa film typ som vi kollade, SUNES SOMMAR!:D HAHAHAH jag fick typ magkramper för att jag skrattade så mycket, den är ju så bra och skönare person än Rudolf får man ju leta efter;)

Världens bästa sommarfilm!


Dags att gå och lägga sig i en nybädda säng helt själv, pusstjing(:



Kommentarer
Postat av: jenny

Mn vaaa?? Varför sa du inget när jag varmed dig?!?! :O Skit kul ju!! :D Och vad var det för lägenhet? :P

2010-05-11 @ 08:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0