Söndag 2 Maj

Tjennare!(:
Idag har jag varit på kalas hos min kusin Stefan som fyllde 30 år, alltså shit känns verkligen inte som att han är så gammal;> haha! Det blev iallfall smörgåstårta plus massa fika och det var sååååå sjukt gott, seriöst jag och Joel åt oss typ hel proppade så att vi var tvungen att gå ut och gå sen:P Jag fick värsta åldersnojan att jag gärna kan vara så här lite ett tag till 18 klingar som bra tycker jag(:

Ikväll har jag,Joel,Fredde,Tobbe,Jenny och Amanda varit hos Tobbe och kollat Avatar!(: Alltså shit vad längesen det var jag såg den, såg den ju på bio med Joel första gången vi var med varandra så det var ju ett tag sen. Jag kom typ inte ihåg nästan nå men det kan ju också ha att göra med att jag var så sjukt nervös den gången;) haha! Men den är ju iallfall så sjukt bra, hur dom har gjort hela filmen är så himla coolt. Men den är sjukt lång dock:P

Dom där två är så söta!


Nu ska jag kila mot sängen, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0