Söndag 16 Maj

Tjena!(:
Sitter här nu med nymålade naglar, mitt nya nagelack var awesome! Men mina naglar var helt jävla ojämna så jag klippte ner alla naglarna så nu känner jag mig typ helt naken, usch hatar att ha korta naglar!:O

Idag har jag suttit ute på min balkon i solen heeeela dagen och pluggat, det är verkligen sommar och det känns som min järna tagit sommarlov redan. Men jag har prov imorgon men eftersom det är så sjukt tråkigt att plugga tog jag med mig läxböckerna ut i det soliga vädret och på en gång blev det lättare!(: Vi åt även värsta sommarmaten till middag, pastasallad tycker jag verkligen är sommarmat plus att det är så himla gott också!(:

Nu är det bara EN VECKA kvar tills vi åker till ALANYA!!!!!!:D

Efter allt pluggande belönade jag mig själv med det nyaste avsnittet av 90210 eftersom jag inte hade sett det!


Nu annat, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0