Onsdag 5 Maj

Hallå!(:
Usch inatt har jag inte sovit många timmar har frusit och svettats om vartannat så febern har nog lurat sig på sen kändes det som att jag hade en bomb i huvudet för det verkligen pumpade i hela huvudet:S Så det blev ingen praktik för mig idag, men jag har villat upp mig och inte haft nå feber på hela dagen så imorgon blir det att åka på praktiken för det är ju så tråkigt att bara vara hemma. Annars så har jag hunnit med att plugga lite bokföring och fick hjälp av mamma som var hemma så nu har jag äntligen börjat fatta allt det där med ingående och utgående moms(:

Sen har jag bara vilat och kollat nyaste avsnittet av One tree Hill, Gossip Girl och 90210, alla på samma dag:D Åhh alla var så sjukt bra och nu börjar det verkligen lida mot slutet det är bara två avsnitt kvar av alla serier nu!:O



Nu ska jag kika igenom lite bloggar, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0