Måndag 31 Maj

Tjabba!(:
Nu är vi hemma igen efter en helt jävla obeskrivligt underbar resa!!!:D Jag tror aldrig jag haft så roligt i hela mitt liv!

Vi kom fram på måndagsmorgon och då var vi ganska så döda så blev någon timmes sömn, hotelt som vi bodde på hete Azalea och var riktigt fint och fräscht med stora härliga pooler. Det enda minuset var att man var tvungen att köpa eget toapapper:P Det var nära till stranden och hyffsat nära till stan också, det var ju även så sjukt kul att grabbarna bodde på vårat hotell också, Joel, Fredde,Tobbe, Kebbe och Martin!:D

Vi har solat i massor och badat i massor och jag tror faktiskt alla fick en ganska så rejäl bränna där borta, vi hade sjukt bra väder men sista dagen var ju helt kanon värmaste dagen med typ 36 grader i skuggan!(: Vi har festat typ 5 eller 6 dagar av 7 så jag är ganska slite och inte alls sugen på alkoholhaltiga drycker men jag ska TAGGA för Studenteveckan som är nästa vecka!:D 

Vi har haft sjukt mysiga frukostar ute på balkongen varje morgon i solen, shoppat i massor eller okej faktiskt inte jag, jag har shoppat sjukt lite för att vara mig, men då har jag ju ganska mycket pengar över också som lär behövas nu till Studenten! Vi har ätit goda middagar varje kväll och festat på Robin Hood och The doors som var världens bästa partyställen också!;D Vi har typ träffat halva Luleå som också var där samtidigt som oss och festat järnet med dom!

Den här resan har varit så sjukt rolig och jag vill tacka alla mina fina tjejer som var med på resan, min underbar grabb Joel och hans killgäng och alla andra som gjorden den här resan helt jävla oförglömlig!!!:D

Min kamera försvann efter två dagar så jag har fått alla Jennys bilder men det är typ 300 så orkar inte lägga upp alla här utan kolla på fejjan istället om ni vill se hur underbart vi hade det!




Nu är det dags att få sova i sin egen säng igen, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0