Måndag 17 Maj

Hallå!(:
Idag var det skola som vanligt, sista riktiga skolveckan är nu päbörjad och det känns riktigt bra!(: Första lektionen hade vi prov i Telefonförsäljning och jag tror ändå det gick ganska bra, var inte så svårt ändå. Sen hade vi sjukt lång lunch efter som vi inte hade någon svenska, då gick jag och Emma till kungs och åt med Joel och dom. Sen tog vi en promenad i till stan i det stekiga vädret och kollade lite skjorta och slips till Joel inför balen, men min klänningen är så svår att matcha eftersom den är en så speciel färg så vette tusan hur vi ska lösa det!:S Efter det promenerade jag och Emma tillbaka för att ha engelska där vi gjorde bort muntliga nationella, skönt nu är det också gjort!(:

Efter skolan åkte jag och Joel hem till mig för att steka ett tag ute i solen, alltså shit vad varmt det var men man ska fan inte klaga när det äntligen blivit sommar!;P Blev även att premiär äta middag ute för i år och det var hur mysigt som helst!(: Sen drog jag och Joel på en powerwalk runt byn och gick förbi Jenny där vi blev kvar ett bra tag och blev bjudna på glass, hon är så söt den där tjejen!(: Sen följde Jenny med oss hem och då hoppade vi studsmatta eftersom den också åkte fram idag och vi hade det hur roligt som helst alla tre!:D

Nästa såhär varmt är det som det var när vi var i Kreta och badade i det här vattnet!


Nu ska jag kolla bella och tyras show, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0