Lördag 8 Maj



Dagens Inköp:
-Studentklänning- MQ
-Väska- Accent


Tjabba!(:
Idag har jag hunnit med en sväng på stan med mamma!(: Jag var ute efter en studentklänning och jag hittade den på första affären jag gick in på och jag gillar den jätte mycket. Sen så skulle mamma kolla på väskor och då hittade jag den här gobiten som jag fick av mamma!(: Har även krattat här hemma, så nu har jag typ blåsor i händerna men vad gör man inte för att få sommar och gröna gräsmattor snabbare;) haha!

Innan middagen kom min grabb hit och så gick vi till Olivia, hon fyller ju änligen år idag så GRATTIS igen min bästa granne!:D Sen blev det säsongspremiär för grillat kött, mums!(:

Ikväll har jag, Joel, jenny och Amanda varit och hälsat på i Halles stuga där det var fest med massa männiksor!(: träffade många bekanta ansikten så det var riktigt roligt men eftersom alla vi var nyktra drog vi vid tolv, men det bästa under hela kvällen var ju iallfall att jag tillslut fick mitt lördagsgodis!;) hahaha

Nu ska jag sova, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0