Lördag 15 Maj

Hallå!(:
Dagen började med att vi vaknade till världens sommarvärme, shit Luleå har fått sommar på riktigt typ!(: Blev att äta frulle och vika all Joels tvätt, sen drog jag till H&M och jobbade 12-16!(: shit vad folk det var, helt sjukt och jag blev helt trött i huvudet och i kroppen av att stå tre timmar i kassan i sträck så sen sista timmen blev det att städa eftersom det låg kläder överallt!:O Men nog äre kul mitt jobb ändå!(:

Efter jobbet åkte jag och Joel hem till mig för att skjutsa mamma och pappa till en 50års fest sen drog vi till Rosvik och hälsade på Joels mamma och pappa och blev bjudna på middag, grillat såklart!;) Kollade även fotoalbum på Joel när han var lite och när han va rlite större var han en riktigt köttbulle men det kan man verkligen inte tro nu!:O

Efter det åkte vi in till stan och hälsade på hos Ola i Joels klass som hade fest där var Emma och Martin men även Jokki,Ollan och Hanna NH sen kom även tvillingarna Hellander dit plus massa annat folk som´man inte kände:P Vi var bara där ett tag sen drog vi till en annan fest med Jokki och gänget men där blev vi inte heller långvariga utan åkte hem vid elva:P

Nu annat, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0