Fredag 21 Maj

Hallå!(:
Idag har jag haft världens onödigaste skoldag med engelska först som vi hade typ tio minuter, sen lång lunch då jag var med Jenny och sen träffade vi Emma och så gick vi och åt lunch(: Sen hade vi projektarbete men då skulle vi bara avveckla vårat företag så då knallade vi in till banken och på 5 min var det gjort!(: Så nnu har jag inge mer riktiga lektioner tror jag!:D

Efter vi hade varit på banken mötte vi upp våra grabbar och så gick jag och Joel tillbaka till hans skola och lämnade loggböcker, sen tillbaka in till staden igen för att kika på lite saker och jag shoppade lite inför resan. Ännu en gång vandrade vi tillbaka till skolan eller till skräddaren som ligger just vid skolan och så la jag upp min klänning, efter det gick vi in till stan igen för  att kolla på slipsar åt Joel och vi hittade den perfekta som matchar hlet bra!(: För sista gången gick vi tillbaka till skolan igen eller rättare sagt till pappas jobb som också är vid skolan:P Så totalt gick vi mellan stan och skolan 4 gånger plus att vi även gick vanligt på stan i några timmar!:O Jag var verkligen helt slut i fötterna när vi kom hem men mycket fick vi då gjort iallfall!(:

Dagens Inköp! Transparant skjorta, bälte, spetsstrumpor, örhängen och lite till som inte är med på bilden:P


Nu blir det att chilla här hemma, pusstjing(:


Kommentarer
Postat av: Amanda L

naaaee! vars hittade du transparent skjortan din lilla fuskis ;) hahah

dom är så fina (a)

2010-05-22 @ 00:39:47
URL: http://amandaalarssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0