Fredag 14 Maj

Tjena!(:
Dagen började med frulle hos Joel, hade köpt en as god yoghurt så frukosten blev en riktigt hit!(: Sen drog jag hem för att plugggga! Jag kände att jag var tvungen att börja med APU-rapporten och efter några timmar hade jag en 8 sidor lång APU-rapport som var klar!(: Sen blev det tacos till middag som jag aldrig kan bli less på, det är alltid lika gott!

Ikväll drog jag till Joel och hämtade upp mannen som just hade tvätt klart och så drog vi till Elina och Viktor där det var födelsedags fest för Virre som fyllde år!(: Grattis till honom!:D Där var det massa härligt folk plus deras kisse Brownie som började gilla mig jättemycket så hon blev min nya kompis för kvällen!(: Sen när vi hade skjutsat in några av dom till Cleo blev det Donken med Joels boys som vanligt!;)

Så sjukt söt shortsdress Audrina har på sig, en sån skulle inte sitta fel nu till sommaren!


Nu lite bloggläsningn, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0