Torsdag 18 Mars

Hallå!(:
Idag klev jag upp halv åtta för att ringa till Bergnäsets vårdcentral, jag fick en tid halv elva så då var det lika att hoppa över praktiken fram till lunch ovh börja ett. Väl på vårdcentralen kollade läkaren på mina utslag som jag har under näsa, hon visste inte riktigt vad det var, typ någon form av exsem eller acne liknande. Men jag har ju en helt problemfri hy så hon tyckte ändå det var lite konstigt:S Jag fick iallfall en medicine som består av kapslar, ska äta 2 på morgonen och 2 på kvällen i tio dagar. Började rdan ikväll och kan säga att det var ju inte kul att svälja dom där, usch så stora dom var!:O

Efter besöket på vårdcentralen åkte jag och mamma till Arcus eftersom det är handikappdagar där nu och min söta lilla bror skulle ju vara med så då tänkte vi att vi kunde kika på honom ett tag(: Åh vad duktig han var, han vann visst alla springtävlingar men när det gäller har den där killen mycket krut i benen x) Åt även lunch där med Joel och massa från hans klass!(: 

Sen var det H&M som gällde, skönt att bara vara där en eftermiddag för tiden gick så sjukt snabbt så det kändes som att jag bara hann dit så skulle jag hem igen. Ikväll har jag bara tagit det lungt här hemma och har även hunnit vara förbi Olivia en sväng och låna Sunes Sommar och blev kvar där någon timme!(:

En härlig sommaroutfit som känns helt rätt i sommar, Kristin Cavallari bär upp den här outfiten perfekt!


Nu sova på en gång, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0