Söndag 7 Mars

Tjennare!(:
Idag vaknade jag och Joel vid tolv, sovrekord för att vara oss!;D Vi gjorde oss klara för dagen och så åkte vi in till stan, vi kollade när Tobbe och dom spelade innebandy i Pontus(: Det var väldigt trevligt förutom att dom sista två minuterna av matchen, stört jobbigt att dom förlorade!:O Sen skjutsade jag hem Joel och så begav jag mig själv hemmåt(: Ikväll har jag bara chillat här hemma med familjen, mamma hade gjort äppelpaj som jag inte alls är något stort fans av men med typ hundra liter vaniljsås så var det faktiskt ganska gott! x)

Imorgon börjar skolan, jag säger bara såhär: Vars fan tog mitt Sportlov vägen?:O Åhh jag vill inte ha mer skola nu, eller okej jag får träffa min Emma igen som jag inte sett på en vecka men annar känns allt så jobbigt. Men det är väl bara att stå ut dom här sista månaderna.

Inatt är det Oscargalan, Amanda har lovat att spela in iallfall Röda mattan, själva galan är ju typ 6h så det orkar man ju inte med! men Röda Mattan måste jag ju bara se, för alla kändisar är ju alltid så sjukt fina där! Här är Heidi Klum på förra årets Orcarsgala, klänningen är gudomlig!


Nu ska jag läsa min bok som jag inte ens påbörjat, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0