Söndag 21 Mars

Tjennare!(:
Idag vaknade jag upp med Joel vid min sida, alltid lika mysigt!:D Vi var så sjukt trötta så vi klev upp kring tolv och åt frulle. Sen pluggade jag inför provet vi har imorgon i Svenska, språkhistoria och Maria kan nada! Så det här kommer nog gå åt skogen, men jag känner att min ork till att plugga ligger på noll just nu:P Sen åt vi middag och så kom jenny och hämtade oss och så åkte vi in till stan. Jag och Jenny tränade på Inpuls och kvällens pass blev Pilates, sjukt skönt vare för min onda rygg och det kändes som att det hjälpte lite iallfall(:

Ikväll har jag, Jenny,Elina,Jokki och Amanda träffats och hängt med varandra, känns som att det var ett tag sen man träffade alla så det var sjukt trevligt!(: Vi pratade på och skvallrade, precis som det brukar vara när vi träffas. Sista gången man ser Jokki på en vecka eftersom hon drar till Spanien imorgon med fotbollsgym, jag är sååå avundsjuk på att dom får åka bort till värmen en vecka! Jag vill också men får vänta till 23 Maj innan det blir utlandet för min del, hoppas iallfall dom får det kanonbra där borta nu!(:

En partykväll förra sommaren, åhh vad jag bara vill ha sommar nu!


Nu destination sängen, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0