Onsdag 31 Mars

Tjena!(:
Idag var det H&M 10-17 som gällde, kändes som att det var längesen jag var där även fast jag jobbade i lördags men det var nog för att jag inte hade praktik där förra veckan eftersom det var UF-mässan. Annars så saknar jag min handledare Linnea som jag inte träffat på 4 veckor eftersom hon har varit på H&M i Boden och hjälpt till, fast det har ju ändå gått bra utan henne också(:

Efter praktiken gick jag till Inpuls på dirren för att köra ett 55 min spinningpass med Linnea, ja jag var ju ganska så död efter det x) Men ändå skönt när jag inte tränat på en vecka!

Kirrade den här snygga jackan idag, kände att jag behövde en lite mer sprotigare jacka också plus att jag bara har Adidaströjor och inge jacka!;D


Justin Bieber- Common Denominator<3
Just a fraction of your love fills the air
And I fall in love with you all over again, Oooh
You're the light that feeds the sun, in my world
I'd face a thousand years of pain for my girl

Out of all the things in life that I could fear
The only thing that would hurt me, is if you weren't here



Nu ska jag fortsätta läsa alla miljarder bloggar jag följer, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0